Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Βοθρολύμματα χωρίς δικαιολογίες και χωρίς "ταυτότητες"


Διαβάζοντας αυτή τη δημόσια μαρτυρία  
μου γεννήθηκαν οι παρακάτω σκέψεις τις οποίες απευθύνω στον συντάκτη της, Δ.Μ.


Τα βοθρολύμματα της κοινωνίας δεν έχουν χρώμα, εθνικότητα, θρησκεία κ.λ.π.

Εξ αυτού και μόνον του λόγου, θα ήταν αρκετό να μην χρησιμοποιείτε τον εθνικό όρο για να δείξετε την απαξίωσή σας στην εν λόγω χυδαία συμπεριφορά (εφ' όσον δεχόμαστε την ερμηνεία των φαινομένων ως μέρος της πραγματικότητας και όχι της υποκειμενικότητας), με πλεονάζοντα τρόπο.

Είναι αλήθεια ό,τι ενώ θεωρούμε δόκιμο να χρησιμοποιούμε πλαστούς όρους για να αυτοσαρκαστούμε ως νεο-έλληνες (έως και να αυτομαστιγωθούμε), δεν έχω ακούσει με την ίδια πλαστικότητα να νεολογίζουμε χρησιμοποιώντας λέξεις όπως Αγγλάρες, χριστιανάρες, ισλαμιστάρες, ασπράρες και ούτω καθεξής, για να φανούμε καυστικά κριτικοί σε άλλες ομάδες ανθρώπων (εκτός ίσως από το θαυμαστικό "χειλάρες" ! που όμως δείχνει φανερά την επιδοκιμασία μας :))) ).

Κι ενώ είναι προφανές ό,τι και μόνον η ένταξη του οποιουδήποτε ανθρώπου σε μια κατηγορία ανθρώπων (εθνική, θρησκευτική, πολιτική κλπ) δεν τον καθιστά αυτόματα αξιολογικώς καλλίτερο από κάποιον άλλον, οι νεο-έλληνες αριστεροί, αντιεξουσιαστές, προοδευτικοί κ.λ.π., "μαστιγώνουν" τον ντόπιο εάν τολμήσει να υπερασπιστεί την όποια ταυτότητα (εθνική ή και θρησκευτική) αντιλαμβάνεται για πάρτη του, όταν βουβαίνονται απροκάλυπτα σε άλλες περιπτώσεις ανθρώπων που διαλαλούν την ιερή πεποίθησή τους ότι είναι "ο περιούσιος λαός" ! 

Τι υποκρισία !!!

~

Οι πράξεις που περιγράφονται είναι χυδαίες (εφ' όσον η ερμηνεία αφορά την πραγματικότητα) σε όποια κατηγορία ανθρώπων κι αν ανήκουν αυτοί !

Το ότι δε, μπορεί αυτοί οι "άνθρωποι" να είναι και "Έλληνες" (μεταξύ των άλλων κατηγοριοποιήσεων στις οποίες εντάσσονται), δεν απαξιώνει σε τίποτα την έννοια και το περιεχόμενο της λέξης Έλληνας.

Αντιθέτως αποδεικνύει ότι αυτά τ' ανθρώπινα βοθρολύμματα ΔΕΝ είναι Έλληνες.

2 σχόλια:

  1. Με την τελευταία σου φράση, εννοείς ότι ο Έλληνας, όπως τον εννοείς, θα φερόταν απαραιτήτως διαφορετικά;
    (Νομίζω ότι γενικεύεις κι εσύ με τη σειρά σου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα ακριβώς καλή μου Riski, με αυτή την τελευταία πρόταση θέλω να καθρεφτίσω την ανοησία της όποιας εκπεφρασμένης γενίκευσης.

    Άλλωστε, διατυπώνω σαφώς παραπάνω την διαφωνία μου (ως και πλήρη απαξίωση) σε οποιαδήποτε αξιολόγηση των ανθρώπων μέσω και λόγω της ένταξής τους σε οποιαδήποτε κατηγορία.

    Συνεπώς, ο Δ.Μ. με δημόσια διαδρομή που δεν δικαιολογεί κοινωνική άγνοια, χρησιμοποιώντας όχι μια οποιαδήποτε γενίκευση, αλλά με εθνικό χαρακτηριστικό, και όχι σε μια οποιαδήποτε κοινωνική συγκυρία, αλλά σε ιστορικές στιγμές που κάποιοι επιδιώκουν τον ανθρώπινο κανιβαλισμό, είτε χρησιμοποίησε την εν λόγω γενίκευση εν αφελεία, είτε εν σκοπιμότητι.

    Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και εν δυνάμει επικίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή